UCHWAŁA NR 17/2019
Walnego Zgromadzenia Członków
Spółdzielni Mieszkaniowej „Potocka”
z dnia 30 maja 2019 r.
w sprawie: zmiany Regulaminu Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „POTOCKA” w zakresie organizacji obrad Rady Nadzorczej
§ 1
Działając na podstawie § 39 pkt 15 Statutu, Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „POTOCKA” w Warszawie postanawia dokonać zmian Regulaminu Rady Nadzorczej, w następujący sposób:
1. § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„Na pierwszym zebraniu Rada Nadzorcza wybiera ze swego grona Przewodniczącego, Zastępcę Przewodniczącego i Sekretarza. W razie potrzeby Rada Nadzorcza powołuje Komisję Rewizyjną. Rada może powołać również inne komisje stałe i czasowe”.
2. w § 5 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
„W skład komisji mogą być dokooptowani członkowie Spółdzielni nie będący członkami Rady, jednak nie więcej niż dwie osoby do każdej komisji. Dokooptowani członkowie komisji mają jedynie głos doradczy (nie uczestniczą w podejmowaniu uchwał)”.
3. w § 5 dodaje się ust. 7 w brzmieniu:
„Komisje mają charakter pomocniczy, a ich uchwały – charakter opiniodawczy, będąc jedynie podstawą podejmowania decyzji przez Radę Nadzorczą. Komisje nie formułują wiążących zaleceń w stosunku do członków, organów Spółdzielni, ani jej pracowników.”.
Zobowiązać Zarząd Spółdzielni do sporządzenia tekstu jednolitego Regulaminu Rady Nadzorczej SM „Potocka” w brzmieniu uwzględniającym skreślenia i zmiany jego zapisów przyjęte niniejszą Uchwałą.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Oddano w głosowaniu jawnym:
…...głos... „za”
…...głos... „przeciw”
…...głos... „wstrzymujących się”
Przewodniczący WZC................................. Sekretarz WZC …......................................